ArgSnickare Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 (redigerat) hur gör man melee attack på army of two? EDIT: Ingen som vet hur man gör? :( Redigerat 19 April 2008 av 940220 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Tryck RT när du är nära nån tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pygme Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Tryck RT när du är nära nån tror jag... Japp. Det stämmer bra. Tryck RT när du står nära en fiende så utför din karaktär en närstridsattack som är olik beroende på hur mycket agrro du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Tryck RT när du är nära nån tror jag... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.