Hoppa till innehåll

Star Wars Knights Of The Old Republic


j0hn
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har lite frågor som jag skulle vilja ha svar på.

 

1. Yavin 4 (tror att den heter så) vad är det meningen att man ska göra där? Jag kommer ingenstans! Jag pratar lite med den där killen som är där, men sen så händer inget. Jag misstänker att det ska finnas ett sätt att komma igenom dörrarna som finns längst in i stationen, hur kommer man in där?

 

2. Mantle of the Force, Heart of the Guardian .. Jag har hört att det ska finnas sånna kristaller, men jag har inte lyckats att hitta dom.. Så var finns dom?

 

3.Detta är väl ingen dirrekt fråga men men, På korriban om man följer den Mörka sidan, vad ska man göra i slutet av den banan då man får välja vem man vill slåss emot. Vilket är smartast om man vill följa den mörka sidan? Ska man döda båda två eller ska man låta Master Uthar leva? (Tror att han heter så) Påverkas det olika om man dödar båda två eller om man låter Master Uthar leva?

 

4.Blir det någon större skillnad i storyn om man spelar som kille eller tjej?

 

5.På Korriban så finns det många grottor som man kan gå in i, jag kommer inte ihåg vad den heter men när man går in i den så kommer man till en bro efter en stund, en bro som är blockerad med en staty eller liknande, hur kommer man förbi den statyn?

 

Jag tror att det var allt för stunden.

Kom gärna med lite tips säg hur ni gjorde o.s.v

Redigerat av j0hn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men om du har klarat allt det så kan du vara så god och förklara hur man gör.

 

Ja jag har klarat hela spelet men inte 1oo% det finns alltid några siduppdrag som man inte hittar första gången, å det som jag inet hittade frågar jag om.. Aiight?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Det går inte att öppna dörrarna, man kan få uppdrag där istället.

2.Det finns nog inte några såna kristaller, sätt ihop Dragon pearl med Solari så får du en bra Ljussabel.

3.Om du vill följa den mörka sidan så ska du döda Master Uthar och sen lura den andra, tjejen, genom att döda henne.

4.Nej, inte någon stor skillnad i allafall.

5.Jag har alldrig sett en staty dära, är den i mitten, bakom eller framför bron?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...