Hoppa till innehåll

Psp

Jolt

Rekommendera inlägg

Ska snart köpa psp och undrar vilka spel jag ska köpa.Några jag tänkt på och fått bra kritik är

LocoRoco: sägs vara ett kul och trevligt spel.Ser kanske lite löjligt ut men ska vara som sagt kul.

Tekken Dark Resurrection: Har kört det på ps1,Tycker det är roligt.

Worms: Har kört ett gammalt på pc som var 2d och ett på ps2 som är 3d,2d var mycket roligare.Påminer mej om mitt favorit onlinespel Gunbound.

Har ni nått annat förslag så skriv det gärna.tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Keylogger

Ska snart köpa psp och undrar vilka spel jag ska köpa.Några jag tänkt på och fått bra kritik är

LocoRoco: sägs vara ett kul och trevligt spel.Ser kanske lite löjligt ut men ska vara som sagt kul.

Worms: Har kört ett gammalt på pc som var 2d och ett på ps2 som är 3d,2d var mycket roligare.Påminer mej om mitt favorit onlinespel Gunbound.

Locoroco är grymt roligt det ska du verkligen köpa

men du kan ju skriva vad du gillar för sorts spel?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tekken kan vara ganska en formigt, men det är ett kul spel att komma tillbaka till när man börjar tröttna på de andra spelen. Och det har den trevliga funktionen Game-sharing ( vilket betyder att man kan spela med någon annan utan att personen ifråga också har spelet. Roligare om bådda har det men om inte så det en bra lösning.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 10 månader senare...

Hej, har inget annat förslag eftersom att jag bara har Locoroco, men det är så roligt att det inte är sant :lol: Haha, men det är massa roliga saker man kan göra i det, och det passar både tjejer och killar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

här har du några spel som e värt att köpa :

Final Fantasy crisis core

Prinny can i really be a hero (kommit ut i sverige?)

crash mind over mutant (finns ett till fast kommer inte ihåg vad det heter)

need for speed most wanted

shaun white ( lite knepigt men när man kört ett tag så blir det lätt xD )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

här har du några spel som e värt att köpa :

Final Fantasy crisis core

Prinny can i really be a hero (kommit ut i sverige?)

crash mind over mutant (finns ett till fast kommer inte ihåg vad det heter)

need for speed most wanted

shaun white ( lite knepigt men när man kört ett tag så blir det lätt xD )

Jag tror du menar Crash of the titans med jag har det och det är skit kul, man trötnar lite på det efter ett tag men det är ett bra spel.

Jag har Ratchet & Clank size matters, det är skit kul jag har klarat spelet 2 gånger men det är lika roligt nu som förut. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...