MonkeyPants Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 (redigerat) jag har låst upp dörrarna på höger sida och det var ju fel håll så nycklarna räcker ju inte hela vägen på vänster sida finns det något sätt att komma fram till kistan ändå? Redigerat 21 April 2008 av Shoulder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Jag tycker att det borde finnas. Men en kompis har sagt att hans brorsa gjorde fel och att det inte går. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Fel forum, flyttas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Men kan man verkligen ta fel håll? Det ska väl gå att komma fram till kistan vare sig man väljer höger eller vänster sida? Det som blir fel är ju om man börjar på ena sidan och sen går till andra sidan. Då räcker ju inte nycklarna. Man måste bestämma sig för en sida. Det ska även finnas en nyckel i nåt av de rummen man låser upp med nycklarna om man tittar med eye of truth, då finns det ett hål i taket nånstans där man kan klättra upp o hitta en nyckel till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Jag tog fel här också och fann ingen annan utväg än att starta om.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Hur som helst så behöver man inte det som är i kistan (ispilen) för att klara spelet, så man behöver ju inte få panik och starta om bara för det. Man har ju trots allt kommit ganska långt i spelet när man är i Gerudo Fortet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Det går att öppna exakt varenda dörr, fast jag tror även det går att köra fast så man inte kan få den stora kistan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 (redigerat) Det går att öppna exakt varenda dörr, fast jag tror även det går att köra fast så man inte kan få den stora kistan. Nej det går inte att fastna för det finns (som du säger) en nyckel till varje dörr. Jag har togit fel flera gånger men fått tillräckligt med nycklar. Redigerat 7 Maj 2008 av Julihann Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Nej men titta! en walkthrough! http://www.justfuckinggoogleit.com http://www.gamefaqs.com/console/n64/file/197771/39038 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg