ELF Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Han kommer säkert skriva att Big Fish också är dåligt. Det svenska bandet Big Fish. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azzeus Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Vilka är Big Fish O___o? har aldrig hört talas om dom, fast det beror nog på att jag tycker att 99% av svensk musik är smaklöst och inte har nån mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Vilka är Big Fish O___o? har aldrig hört talas om dom, fast det beror nog på att jag tycker att 99% av svensk musik är smaklöst och inte har nån mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Vilka är Big Fish O___o? har aldrig hört talas om dom, fast det beror nog på att jag tycker att 99% av svensk musik är smaklöst och inte har nån mening. Haha, rätt bra text ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Seriöst. Han suger... (A) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 NEJ!!! Efter att ha lyssnat på dansbandsmusik i en vecka på min prao på Getrag så ville jag bara ta livet av mig, man måste fan vara sadist för att låta andra lyssna på skiten. "Jag måste ringa Carina" hemsöker fan mina drömmar än :,( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 NEJ!!! Efter att ha lyssnat på dansbandsmusik i en vecka på min prao på Getrag så ville jag bara ta livet av mig, man måste fan vara sadist för att låta andra lyssna på skiten. "Jag måste ringa Carina" hemsöker fan mina drömmar än :,( Jag lider med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Inte min stil, men tack för tipset. :lol: YEAH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Wtf är det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Omg?! Frälsa?! Dansbandsmusik?! Detta måste vara ett skämt, förstår inte hur man kan döda sina öron på ett sådant brutalt sätt, säger bara Mindfuck!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 I Love Europé skulle vunnit Melodifestivalen. Nothin' more to it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Happiness Skrivet 21 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2010 Fin bump. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.