swagzter Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 (redigerat) Hejsan! Nu har jag gört en hemsida som heter ProgramPaj.... Där kan du ladda ner program! :D Kommentera inte allt för dåligt men säg gärna om någonting behövs ändras! MvH Alexander P12! Kanske skulle skriva länk också: www.ProgramPaj.se.nu Redigerat 20 April 2008 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Wax länken verkar inte fungera, på animering kan du lägga till gimp som gratis program, dessutom är det lite tråkigt att trycka tillbaka hela tiden, också så är hemsidan väldigt mörk men annars jättebra. Stark Jobbat :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 20 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Ok jag ska fixa de imorrn för nu ska ja kolla på tv :D Tackar för kritiken men en sak bara Keylogger! Du heter KeyLogger men på bilden står de KeeLogger :huh: ! MvH Alexander Eriksson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Ok jag ska fixa de imorrn för nu ska ja kolla på tv :D Tackar för kritiken men en sak bara Keylogger! Du heter KeyLogger men på bilden står de KeeLogger :huh: ! MvH Alexander Erikssonmm tycker att det är snyggare namn med KeeL00ger :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 21 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Haha ok :P Nån mer kritik av min hemsida :D ?? MvH Alexander Eriksson P12!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Varför kan man inte välja Internet Explorer 7.0 på webläsare? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Hejsan! Nu har jag gört en hemsida som heter ProgramPaj.... Där kan du ladda ner program! :D Kommentera inte allt för dåligt men säg gärna om någonting behövs ändras! MvH Alexander P12! Kanske skulle skriva länk också: www.ProgramPaj.se.nu Bra att du tog bort Hamsterpaj ikonen iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Det var faktiskt en ganska hyfsad hemsida, får väl bara klaga på stavningen xD (Aldrig stavas aldrig med två L) Well Done :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Bra sida :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Lägg till Internet Explorer 8 beta 1 på webbläsare! http://www.microsoft.com/windows/products/...8/getitnow.mspx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Lägg till Internet Explorer 8 beta 1 på webbläsare! http://www.microsoft.com/windows/products/...8/getitnow.mspx NEJ!!!! Det är så många buggar och du kan inte gå in på alla sidor!!! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skitvatten Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Skitfin. Men för mörk text Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.