Maenster Skrivet 1 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 1 Maj 2008 (redigerat) Mitt Fc Är Namn:Naru / Molle :P 4038-6339-3044 Och jag söker : Apiom Ger : Elekid / Electrabox som håller den electriska boxen :P Redigerat 2 Maj 2008 av MolleMan
Killingspree Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Skrivet 13 Maj 2008 söker mou(vet inite riktigt hur den stavas)lugia ho-oh ger:muoth och fler jag tränar upp dom i hundra ifall bni vill
DonaldDuck Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Skrivet 13 Maj 2008 söker:pokémon ranger1 elr 2 manaphy eggs ger:lvl 100's ev'd shinys events! har nu:4 ägg
Maenster Skrivet 14 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 14 Maj 2008 söker mou(vet inite riktigt hur den stavas)lugia ho-oh ger:muoth och fler jag tränar upp dom i hundra ifall bni vill Muoth ?
EMPERORDEATX Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Skrivet 26 Maj 2008 Äntligen en svensk j*vla tråd :D Söker Dom vanliga legendariska, Ho-oh, Lugia, Celebi, Mew och hundarna. Vad behöver någon i utbyte mot någon av dessa, kan försöka skaffa vad som helst snarast, adda mail :) [email protected] känner mig desperat nu :D
Maenster Skrivet 26 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 26 Maj 2008 Äntligen en svensk j*vla tråd :D Söker Dom vanliga legendariska, Ho-oh, Lugia, Celebi, Mew och hundarna. Vad behöver någon i utbyte mot någon av dessa, kan försöka skaffa vad som helst snarast, adda mail :) [email protected] känner mig desperat nu :D Jag har en Ho-oh Vill helst ha en Mewtwo
EMPERORDEATX Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Skrivet 27 Maj 2008 Äntligen en svensk j*vla tråd :D Söker Dom vanliga legendariska, Ho-oh, Lugia, Celebi, Mew och hundarna. Vad behöver någon i utbyte mot någon av dessa, kan försöka skaffa vad som helst snarast, adda mail :) [email protected] känner mig desperat nu :D Jag har en Ho-oh Vill helst ha en Mewtwo fixade mewtwo igår så det ska absout gå bra.
Maenster Skrivet 27 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 27 Maj 2008 Woho Needar ditt fc :P Mitt där där nere I I I V
EMPERORDEATX Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Skrivet 28 Maj 2008 Woho Needar ditt fc :P Mitt där där nere I I I V Yes, ska plocka fram det när jag kommer hem då :P har dock inte något trådlöst internet hemma men ska fixa en usbgrej snarast, om det kan vänta ett par dagar? :P
Rekommendera inlägg