JosJuice Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Man kan bar göra det på D/P i Jubelife City efter man har klarat ett gym.Fel!Det du snackar om är GTS. Vill man tradea Pokémon med en bestämd person kan man göra det på källarvåningen av Pokécentret. Men fortfarande bara i D/P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Oj hoppsan jag tänkte fel :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 26 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Söker : Mewtwo , Groudon eller en Palkia Ger : Pokemon som håller Master boll :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nicky Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Söker: Lugia/Ho-oh eller darkrai :) Ger: Mewtwo/Heatran/Shiny crobat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 nicky:Jag har en Shiny Darkrai(Hackad),vilken natur har Crobat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 nicky:Jag har en Shiny Darkrai(Hackad),vilken natur har Crobat? plz ,plz ,plz ,plz ,plz ,Kan jag åckså få en shiny Darkrai? Den är min favorit pokemon och jag ger typ vilken pokemon som helst men ingen som man får med event eller hackning för det har jag ej. Namn:Zimon Fc:0344 8195 3547 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SnakeNox Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 (redigerat) Vill ha: Ekans/Arbok, Seviper Ger: Shiny Staravia, Cranidos (Adamant) Cranidos e tjey så ja kan breeda den men även om jag ger den everstone så får ja bara qurky å modest, men de går nog. Redigerat 30 April 2008 av SnakeNox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Jag erbjuder en grym modest Mew på lvl 50. Någon som är intresserad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 nicky:Jag har en Shiny Darkrai(Hackad),vilken natur har Crobat? plz ,plz ,plz ,plz ,plz ,Kan jag åckså få en shiny Darkrai? Den är min favorit pokemon och jag ger typ vilken pokemon som helst men ingen som man får med event eller hackning för det har jag ej. Namn:Zimon Fc:0344 8195 3547 Bjud bättre än nicky så kanske du kan få byta den med mig :rolleyes: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Jag erbjuder en grym modest Mew på lvl 50. Någon som är intresserad? Åh ,Åh ,Åh Jag ,Jag ,Jag viiiiiiiiiiiiiiillllllllll!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 SnakeNox:Vilken natur har Staravia? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nicky Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Kan också offra en shiny seadra lvl 100, inte helt legit antar ja... men ändå :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg