Maenster Skrivet 1 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 (redigerat) Mitt Fc Är Namn:Naru / Molle :P 4038-6339-3044 Och jag söker : Apiom Ger : Elekid / Electrabox som håller den electriska boxen :P Redigerat 2 Maj 2008 av MolleMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 söker mou(vet inite riktigt hur den stavas)lugia ho-oh ger:muoth och fler jag tränar upp dom i hundra ifall bni vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 söker:pokémon ranger1 elr 2 manaphy eggs ger:lvl 100's ev'd shinys events! har nu:4 ägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 14 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 söker mou(vet inite riktigt hur den stavas)lugia ho-oh ger:muoth och fler jag tränar upp dom i hundra ifall bni vill Muoth ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 han menar soker mew ger meowth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 14 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Tror jag inte :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EMPERORDEATX Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Äntligen en svensk j*vla tråd :D Söker Dom vanliga legendariska, Ho-oh, Lugia, Celebi, Mew och hundarna. Vad behöver någon i utbyte mot någon av dessa, kan försöka skaffa vad som helst snarast, adda mail :) [email protected] känner mig desperat nu :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 26 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Äntligen en svensk j*vla tråd :D Söker Dom vanliga legendariska, Ho-oh, Lugia, Celebi, Mew och hundarna. Vad behöver någon i utbyte mot någon av dessa, kan försöka skaffa vad som helst snarast, adda mail :) [email protected] känner mig desperat nu :D Jag har en Ho-oh Vill helst ha en Mewtwo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EMPERORDEATX Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Äntligen en svensk j*vla tråd :D Söker Dom vanliga legendariska, Ho-oh, Lugia, Celebi, Mew och hundarna. Vad behöver någon i utbyte mot någon av dessa, kan försöka skaffa vad som helst snarast, adda mail :) [email protected] känner mig desperat nu :D Jag har en Ho-oh Vill helst ha en Mewtwo fixade mewtwo igår så det ska absout gå bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 27 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Woho Needar ditt fc :P Mitt där där nere I I I V Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EMPERORDEATX Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Woho Needar ditt fc :P Mitt där där nere I I I V Yes, ska plocka fram det när jag kommer hem då :P har dock inte något trådlöst internet hemma men ska fixa en usbgrej snarast, om det kan vänta ett par dagar? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 28 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 jojo , klart det kan vänta :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg