Fillelito Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Jag behöver hjälp! Hur kommer man in i åttonde gymmet som ligger i sootopolis city? Och hur kommer man in i grottan i den staden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swelilleman Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 dive använd dive villket du får i staden innan, stadwen innan är en ö om du undrar... gå in i ett hus och någon kmmr ge dig dive men du ska göra något annat innan du kan gå in i det gymet... www.justfuckinggoogleit.com gå på den sidan så hjälper dom dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 23 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Men haha jag har ju kommit till staden redan -.- Men hur kommer jag in i gymmet. Det är ju stängt >.< :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 (redigerat) Regnar det asmycket?(Sapphire) Skiner det asmycket?(Ruby) Då ska du till Grottan norr i Sootopolis City. kommer du inte in i den, så ska du surfa söder, söder om Sootopolis City tills du hittar nåt Dive Ställe. Divea och hitta en grottöppning..gå in och klättra upp, för du ser en ubåt. Där inne ska du gå längst in för att hitta Kyogre/Groudon och möta Archie/Maxie. När du gjort det flyttar Kyogre/Groudon sig och flyr till Cave of origin i sootopolis. När du kommer upp på land möter Steven dig och åker till Cave Of Origin, där möter du honom och Wally, Sootopolis gymledare. Gå in i Cave Of Origin, ha flash, för du kommer hitta waterfall. längst in finner du Kyogre/Groudon. Möt och fånga/döda. spara innan du möter ifall du tänker använda andra bollar än masterball. När du klarat det ska du ut ur grottan och då gratulerar dem dig, och du kan sen gå in till Wally. Redigerat 26 April 2008 av Sladdis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Regnar det asmycket?(Sapphire) Skiner det asmycket?(Ruby) Då ska du till Grottan norr i Sootopolis City. kommer du inte in i den, så ska du surfa söder, söder om Sootopolis City tills du hittar nåt Dive Ställe. Divea och hitta en grottöppning..gå in och klättra upp, för du ser en ubåt. Där inne ska du gå längst in för att hitta Kyogre/Groudon och möta Archie/Maxie. När du gjort det flyttar Kyogre/Groudon sig och flyr till Cave of origin i sootopolis. När du kommer upp på land möter Steven dig och åker till Cave Of Origin, där möter du honom och Wally, Sootopolis gymledare. Gå in i Cave Of Origin, ha flash, för du kommer hitta waterfall. längst in finner du Kyogre/Groudon. Möt och fånga/döda. spara innan du möter ifall du tänker använda andra bollar än masterball. När du klarat det ska du ut ur grottan och då gratulerar dem dig, och du kan sen gå in till Wally. Emerald. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Haha lol, just det ^^ DÅ vet jag ej =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narutofan95 Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 okej jag kommer inte ihåg exakt men till emerald så när du kommer dit så är groudon på en liten landbit i vattnet som försvinner sen och sen kyogre brevid honom då ska du prata med nån snubbe utanför gymmet sen ska du till båt-staden sen när du är där ska du till höger och då finns en öppning där åk in i den och där kan du hitta latias/latios gjorde i alla fall jag där sen ska du rakt fram då finns det ett ställe du kan på (land altså) då går du upp för tornet och längst upp ar raycuase stavas det typ då går du fram till honom du möter inte han då då sticker han och du kan sticka till sotopolis och då borde dom va borta oj glömde om du inte vet det redan så efter det så kan du sticka till väderstället i närheten av fortree city han kommer säga att det t.ex regnar på ett ställe då ska du dit och leta efter kyogre och för groudon är det samma sak fast att det är soligt hoppas det funkar nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 1 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 okej jag kommer inte ihåg exakt men till emerald så när du kommer dit så är groudon på en liten landbit i vattnet som försvinner sen och sen kyogre brevid honom då ska du prata med nån snubbe utanför gymmet sen ska du till båt-staden sen när du är där ska du till höger och då finns en öppning där åk in i den och där kan du hitta latias/latios gjorde i alla fall jag där sen ska du rakt fram då finns det ett ställe du kan på (land altså) då går du upp för tornet och längst upp ar raycuase stavas det typ då går du fram till honom du möter inte han då då sticker han och du kan sticka till sotopolis och då borde dom va borta oj glömde om du inte vet det redan så efter det så kan du sticka till väderstället i närheten av fortree city han kommer säga att det t.ex regnar på ett ställe då ska du dit och leta efter kyogre och för groudon är det samma sak fast att det är soligt hoppas det funkar nu Tack alla svaren men jag kom på svaret själv: Jag hade inte gjort så Team Aqua snubben hade befriat Kyogre, aja. Ni som kollar tråden: MAN MÅSTE BEFRIA BÅDE GROUDON OCH KYOGRE FÖR ATT DE SKA FUNKA DE ALLA SÄGER! (Befria Groudon på väg till vulkan staden (kommer inte ihåg namn) och kyogre så dyker du ner på ett ställe, dyker upp på ett annat ställe (vid ubåten som ligger på botten) Så alla vet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg