Garone Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 De är bra, men förekommer inte väldigt ofta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Fury warriors är väldigt sällsynta, dom används oftast en eller två per guild, en per raid, för att ge Battle Shout till Enh shamans, rogues, hunters och retardins, can ju alltid offtanka små mobs också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Den största guilden på min server har bara en fury warrior tror jag, och de recruitar inte fler så det är inte något jag rekommenderar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Jag gillar furry warrs för dom har bra dps och med enh shamaner och hunters i partyt är dom feting nica Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Det är inget fel med deras DPS men man brukar inte ta med dom för att man hellre ger tier-prylarna till tanks och att de oftast inte kan mäta sig med andra melee-DPS'are :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg