Escain Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Fel forum, flyttas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Det var nog killen som kunde trolla med alla korten han som målade en tredimesionel kortlek och fick ut ett kort ur den han var cool :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Det var nog killen som kunde trolla med alla korten han som målade en tredimesionel kortlek och fick ut ett kort ur den han var cool :)Fattade nada om hur han gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 han clownen med eld pinnar ägde ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 han clownen med eld pinnar ägde juAmatör mässigt :) Mhm, jag skulle bränna upp mig om jag försökta men i allafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 1 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 han clownen med eld pinnar ägde juhan kunde knappast svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Johan Wellton, jonglören. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 4 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 mh,synd att han inte vann:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Magi förtjänar vinst mest av alla eftersom det kräver träning i ca.10 år (för att bli proffs). Dock kommer det aldrig vinna, nä, Sveriges befolkning nöjer sig med småbarn som gått sångkurs i 2 år. Det suger. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Japp så är det, Bert och resten gillar små tjejer som sjunger lite, vafan dom säger hela tiden att det är så vanligt blabla sjunga? är det nått nytt eller? nej skaffa en redig jury och gör ett vettigt program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Jag skulle suttit i juryn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 jag tycker att sångare eller dansare inte borde få va me där... riktig talang är ju typ att jonglero osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.