Lynott Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Det var nog killen som kunde trolla med alla korten han som målade en tredimesionel kortlek och fick ut ett kort ur den han var cool :)Fattade nada om hur han gjorde det. word, han kom från umeå, my home towN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 (redigerat) Tycker hela talang spårar ut, och tycker att man ska söka en TALANG! Inte en underhållare. Ta exempelvis killen som gjorde trix med en penna. Varför gick han inte vidare. Svar: Han var ingen underhållning. Johan Welton och Seth Engström vad lätt de bästa i år. Jag bara fattar inte hur någon annan kunde vinna. Sen störde jag mig otroligt mycket på alla barn som kom in och sjöng (de kunde sjunga hur falskt som helst) och få tre bockar. Det var ju för f*n en dagiskör som kom in och fick en bock. De var OTROLIGT nära att gå vidare. Som tur var gjorde de inte det. En riktig bra grej det var att juryn tog med barnen som sjöng bäst. Sarah som vann sjöng riktigt bra för att vara 10 år och det var lite speccielt. Men jag tycker inte det räcker för att vinna talang. Det finns säkert barn som sjunger lika bra som Sarah men hur många är så grymma som Johan Welton? Sen gick också hon Nadja vidare, och en grej som hände i uttagningarna vad att Nadja sjöng ett medley, och efter sa Sofia: "Du sjöng bra men några toner var fel." Sen efter kom några dansare som var helt klart grymma som inte gjorde ett enda misstag. Gick de vidare? Du kan ju bara gissa. Eller luftakrobaterna var ju också riktigt bra. De borde kommit till final. Men de kom i alla fall till semi. Jag tycker självklart att juryn måste ge mer kritik till barn. De har gett sig in där och de kan man inte vara hur snäll som möjligt, utan måste tala sanning mot barn som mot vuxna. För det är väl en talang de söker eftersom det heter "Talang 2008" och kallas Sveriges största talangjakt. Kim Solman! Han var också riktigt skön. ( :rolleyes: ) Tror bara att han sa skämten på fel sätt. Tack för mig. Redigerat 9 Augusti 2008 av ario10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Håller med Ario10 till en viss del, de som sjunger ska fraktas till idol men de som underhåller och är bra på det är ju en talang. Om man är/har en talang så är man duktig på något, förslagsvis att underhålla. Annars gillar jag snubben som lirade gura, och Kim Solman skrattade jag åt bara för att hans politiska skämt var så j*vla dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.