mariowii Skrivet 26 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Så nu ahr jag wow o de funkar ja har 2.3.3 men hur f*n startar ja spelet utan att de börjar patcha upp till 2.4.0?? ska man ta ut nåt i mappen eller vad help me! xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tjille Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 höger klicka sen välj. kör som... sen bara tryck ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 26 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Alltså, ni kanske borde veta att ja har windos vista...vet inte om ja jar sakt de men iaf....de gick ej de där, när ja loggar in start den download hela tidne -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Jag vet inte varför du vill ha en nergraderad version. Men om du ska köra på retail servrar (vanliga) så måste du köra med senaste versionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 26 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 ska köra på en priv så läng tills j a får mitt acc back....men assåja startar wow på 2.3.3 sen öppnar ja wow då,loggar ja in ( ja har ändrat realmlist ) sen kommer de typ aa att ja ska uppgradera...ja kan ej logga in utan att uppdatera men om ja uppdaterar så funkar ej servern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 27 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 lol ingen som vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 ta bort "set patchlist" i realmlist.wtf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 lol ingen som vet?Vadddå lol ingen som vet?Vi kanske inte fattar eller tycker det är svårt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 27 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 alltså när ja logagr in så står de att ''restar game for ptache download'' men ja vill ej de. ja har redan tagit bort ptach list i realmlist. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 men lol,,, starta bara wow från installationsmappen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 28 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Suck, jag har de ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg