Gäst Poison Skrivet 25 April 2008 Rapport Skrivet 25 April 2008 Hallå. Böt nyss mus från en trådlös till en USB-mus. Fungerar utmärkt de första 4-5 minuterna men sedan fryser skiten och jag kan inte göra ett skit med den längre, utan måste starta om. Har googlat förövrigt, hittade inget som hjälpte. Hjälp uppskattas. Citera
Gäst wAcko Skrivet 25 April 2008 Rapport Skrivet 25 April 2008 fick man någon skiva med musen? Citera
Gäst Poison Skrivet 25 April 2008 Rapport Skrivet 25 April 2008 Nej, och även om det skulle kommit en skiva så har jag svårt att tro att installationen skulle ha filstöd för linux-baserade system. Citera
epaaj Skrivet 25 April 2008 Rapport Skrivet 25 April 2008 När du startar datorn med musen i: Fungerar det en stund och sedan lägger av? Det verkar mycket märkligt i så fall. Jag har aldrig haft några problem utom en gång då jag kopplade ur en mus och kopplade in igen medan datorn var igång. Då var jag tvungen att starta om X. Citera
Gäst Poison Skrivet 25 April 2008 Rapport Skrivet 25 April 2008 (redigerat) Exakt, fungerar finfint under 2-3 minuter, men fryser fast som is efter det. Redigerat 25 April 2008 av Poison Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.