Gäst 0012 Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 ska ni se pokemon4ever när den kommer ut 4 juni jag ska se den lätt B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Jag ska också se den! Fast kanske väntar tills den kommer på ut på dvd och vhs istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 mm men efter 4ever kommer det heroes också med alla pokemon från ruby o sapphire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Japp sen kommer 2 filmer till om pokemon och det är det nyare pokemon :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 :) a jag hoppas det kommer bara nyare o nyare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Det kommer det nog :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Jag är säker på det och jag ska se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Jag är 200% säker på att jag INTE ska se den. Bara om jag blir absolut tvingad till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Hade inte Pokemon filmerna slutat i Sverige eftersom det gick så dåligt? Eller så kanske det är ja som har fel! Jag har i alla fall redan sett 4:an och enligt mig var den tråkig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Hade inte Pokemon filmerna slutat i Sverige eftersom det gick så dåligt? Eller så kanske det är ja som har fel! Jag har i alla fall redan sett 4:an och enligt mig var den tråkig! Är den tråkig?? Men ajg ska nog se den! Men inte på bio... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 pokemon suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 pokemon suger Okej.... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.