dastan Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 (redigerat) viste ni att man kan använda eye toy på datan det jag vill ha hjälp med är att man måste lada ner ett program men vet ej vilken snälla kan ni hjälpa mig Redigerat 25 April 2008 av dastan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 det e väl bara att du kan använda den som webkamera? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Kan man det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 jag tror att jag hörde det någonstans någon gång.. men har ingen själv så har inte provat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sellak Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Jag har testat men jag vet inte om det funkade. Det är ju USB kontakt till den så varför ska det inte gå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XD1 Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 det e väl bara att du kan använda den som webkamera?går det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Ja, det går , jag testade en gång, men jag orkade inte instalera det man skulle, men jag vet att det funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 (redigerat) (Du är i fel forum...) Ja, det funkar utan problem, det är ju bara att koppla in sladden till den... Redigerat 4 Maj 2008 av nizze10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 Kanske ska testa då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 (redigerat) Jag använder EyeToy som webkamera till min dator. Den är GRYMT mycket bättre än en vanlig webkamera ;) Här laddar man ner filerna: http://www.iplayplaystation.com/eyetoy-as-webcam/ Glöm inte detta: Logitech - Svarta kameran Namtai - Silvriga kameran Redigerat 11 Maj 2008 av bladefinor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timi3 Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Själv så fick jag svar på hur man använder Eye toy kameran till datan :P Vad menar du? Spela på datan eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Vafan? Jag som gav bort min eyetoy eftersom jag inte hade plats att spela med den. xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg