SoulOfDeath Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Jag är en fuskare. Jag brukar fuska till de flesta spelen, men jag vill testa att spela utan fusk. men varför är GTA San Andreas så förbannat svårt utan fusk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 vrf har du slängt in massor med bilder? :/ GTA ska vara svårt utan fusk :) annars är det ju inte kul.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 25 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 jag har högst klarat hälften av alla uppdrag....men jag gav upp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 det ska ju vara en utmaning ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Men så j*vla svårt är det ju inte x) jag har klarat det minst tre gånger utan fusk. Så bara spela på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twest Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Försök tills du klarar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Det är ju bara bra att det ä svårt ( ibland) annars klarar man det på , tja inte vet jag , men ganska kort tid än vad det ska vara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg