xSaaamii Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Hej jag har fastnat på " Cortana " på legendary jag dör hela tiden av de krypen som sitter på väggen och skjuter emot en hinner alldrig ladda upp min sköld. Någon som har tips hur man skall klara den ? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Ta dig fram sakta, använd de vapen du får tag på och var försiktig så ska det nog gå fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XD1 Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Ta dig fram sakta, använd de vapen du får tag på och var försiktig så ska det nog gå fint. håller med :D det gick för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokehalo Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 jag hade samma problem med dom krypen me om du vill klara det så ska du heldst köra med en kompis inte multiplayer utan du ska köra normal champing och om du kommer till en del du inte klarar av så ska du be din kompis om hjälp så fick ja göra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 jag hade samma problem med dom krypen me om du vill klara det så ska du heldst köra med en kompis inte multiplayer utan du ska köra normal champing och om du kommer till en del du inte klarar av så ska du be din kompis om hjälp så fick ja göra ;) på normalo_O de e ju itne svårt man kör ju på legendary (elelr möjligtvis på herroic) innan det blir svårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Ursäkta ordspråket men, Vilken J*V*A Bump ! denna tråden gjorde jag och den var aktiv för någon månad sedan. Jag har redan klarat banan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.