Hoppa till innehåll

Gta Iv Ps3 Eller Xbox 360.


oddy
 Dela

Vilken konsoll?  

39 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

360 äger ju ut PS3 helt.Man köper ju det till 360. :D :P

f*n heller, grafiken på GTA IV till PS3 är bättre <_< . Och det finns ingen Blu-Ray eller nåt på 360, och ändå kostar ett PS3 och 360 Elite lika mkt, utan att Elite ens har stöd för nyaste hdmi 1.3 <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men å andra sidan så får inte PS3 något downloadable content...

Röstade 360 btw.

ps3 kommer visst får dowloadable content men xbox 360 kommer få några exklusiva extra episoder till spelet. JAg har ingen källa och detta är bara vad jag tror men det låter löjligt att ps3 inte får någt dlc.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PS3 kommer int få ngt dc, microsoft köpte upp alla rättigheterna till det, och har gått ut meed det i sin marknadsföring för spelet så att PS3 får ngt nedladdningsbart är inte så troligt. och det kommer bli mer en några extra episoder, ganska säkert kommer det bli den största nedladdningsbara expansionen någonsin. nån på MC sa att det kommer vara lika stort som Vice City elr San Andreas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

360 äger ju ut PS3 helt.Man köper ju det till 360. :D :P

f*n heller, grafiken på GTA IV till PS3 är bättre <_< . Och det finns ingen Blu-Ray eller nåt på 360, och ändå kostar ett PS3 och 360 Elite lika mkt, utan att Elite ens har stöd för nyaste hdmi 1.3 <_<

 

Han pratade kanske inte bara om grafiken.

Jag har båda men köper till 360 för den får Dlc och så har den mycket skönare kontroller.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...