MysticGohan Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 I lol'd Why? Det är uppenbart, han gillar dig, och om du börjar prata om ett ämne och han tycker det är pinsamt och byter ämne, då kanske han gillar dig/blir för generad, fråga om han gillar dig IRL..för så mycket bajs kan komma via internet och sms. Jag har en känlsa av att du alrdig varit kär, om du inte inser vikten av ett hej... Soad_token vikten av ett hej? du menar att ett hej inte innebär någotning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 (redigerat) Jag har gillat en kille rätt länge nu, ända sen i höstas. Vi har skrivit till varandra på msn och skickat massa sms till varandra, men vi har aldrig pratat eller ens sagt hej till varandra IRL (vi går i samma skola). Han tittar på mig nästan hela tiden i skolan, och håller även på att hoppa framför mig hela tiden och petar på mig. Han vet att jag gillar honom, och det verkar som att han gillar mig också. Eftersom det hänger mest killar här så frågar jag er vad ni tror. Gillar han mig eller inte? :P Ja, självklart är han kär i dej! Redigerat 15 November 2008 av ichwill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Jag är ju själv en kille. Och som jag uppfattar det så försöker en kille vara rolig eller stila framför tjejen. Jag har aldrig varit super kär men lite. Jag ville stila då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 19 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Ehm.. var rätt länge sen jag var i den här tråden XD men jag kan säga att jag gav upp för länge sen när det gäller den där killen :P han har dessutom varit ihop med sin tjej i ett halvår nu, å jag har dessutom en kille nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.