Bplay Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Haha säkra födelsepresenten ju! ^^ om det ändå vore så lätt.. pappa fyller år imorgon och jag vet inte vad jag ska ge än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Melie Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Får se om jag köper det är inte jätte förtjust i den här serien men man kommer ju antaglien kunna köra online och det är ju riktigt kul :D.. får se.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Får se om jag köper det är inte jätte förtjust i den här serien men man kommer ju antaglien kunna köra online och det är ju riktigt kul :D.. får se..Skojar du? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Det är ju rätt dyrt ;) känner man att det inte riktigt är sin grej så ska man ju vara säker på om man vill lägga ut pengarna ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Får se om jag köper det är inte jätte förtjust i den här serien men man kommer ju antaglien kunna köra online och det är ju riktigt kul :D.. får se..Skojar du? <_< Men låt hon tycka vad f*n hon vill. Hur roligt hade det varit för dig om du skrev att du gillade nånting så kommer alla och säger att du är dum i huvet och att du har helt fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Får se om jag köper det är inte jätte förtjust i den här serien men man kommer ju antaglien kunna köra online och det är ju riktigt kul :D.. får se.. Skojar du? <_< Men låt hon tycka vad f*n hon vill. Hur roligt hade det varit för dig om du skrev att du gillade nånting så kommer alla och säger att du är dum i huvet och att du har helt fel? Och sen ska man inte överreagera :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Får se om jag köper det är inte jätte förtjust i den här serien men man kommer ju antaglien kunna köra online och det är ju riktigt kul :D.. får se.. Skojar du? <_< Men låt hon tycka vad f*n hon vill. Hur roligt hade det varit för dig om du skrev att du gillade nånting så kommer alla och säger att du är dum i huvet och att du har helt fel? Och sen ska man inte överreagera :). Jag har inte överreagerat heller, är bara less på alla som tror deras åsikt automatiskt blir officiell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twest Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Får se om jag köper det är inte jätte förtjust i den här serien men man kommer ju antaglien kunna köra online och det är ju riktigt kul :D.. får se.. Skojar du? <_< Men låt hon tycka vad f*n hon vill. Hur roligt hade det varit för dig om du skrev att du gillade nånting så kommer alla och säger att du är dum i huvet och att du har helt fel? Och sen ska man inte överreagera :). Man behöver inte lägga sig i. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Melie Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Får se om jag köper det är inte jätte förtjust i den här serien men man kommer ju antaglien kunna köra online och det är ju riktigt kul :D.. får se.. Skojar du? <_< Men låt hon tycka vad f*n hon vill. Hur roligt hade det varit för dig om du skrev att du gillade nånting så kommer alla och säger att du är dum i huvet och att du har helt fel? Och sen ska man inte överreagera :). Man behöver inte lägga sig i. :) hm.. kan säga så här anledningen till att jag inte gillar serien är för att jag hela tiden förlorar! Om jag kunde "specialtrixen(?)" så att jag inte dör varje gång jag ramlar utanför banan varje gång jag spelar SSBM så kanske jag skulle tycka att det var betydligt roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Får se om jag köper det är inte jätte förtjust i den här serien men man kommer ju antaglien kunna köra online och det är ju riktigt kul :D.. får se.. Skojar du? <_< Men låt hon tycka vad f*n hon vill. Hur roligt hade det varit för dig om du skrev att du gillade nånting så kommer alla och säger att du är dum i huvet och att du har helt fel? Och sen ska man inte överreagera :). Man behöver inte lägga sig i. :) hm.. kan säga så här anledningen till att jag inte gillar serien är för att jag hela tiden förlorar! Om jag kunde "specialtrixen(?)" så att jag inte dör varje gång jag ramlar utanför banan varje gång jag spelar SSBM så kanske jag skulle tycka att det var betydligt roligare. det går väl att lära sig? genom träning träning träning ^^ å kanske något litet tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Melie Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Får se om jag köper det är inte jätte förtjust i den här serien men man kommer ju antaglien kunna köra online och det är ju riktigt kul :D.. får se.. Skojar du? <_< Men låt hon tycka vad f*n hon vill. Hur roligt hade det varit för dig om du skrev att du gillade nånting så kommer alla och säger att du är dum i huvet och att du har helt fel? Och sen ska man inte överreagera :). Man behöver inte lägga sig i. :) hm.. kan säga så här anledningen till att jag inte gillar serien är för att jag hela tiden förlorar! Om jag kunde "specialtrixen(?)" så att jag inte dör varje gång jag ramlar utanför banan varje gång jag spelar SSBM så kanske jag skulle tycka att det var betydligt roligare. det går väl att lära sig? genom träning träning träning ^^ å kanske något litet tips såklart det går! Men efter ett tag tröttnade jag att bara försöka och försöka så då gav jag upp.. ska kanske ge det ett försök igen någon dag .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Du verkar ha rätt många spel ^^ kansek därför du har svårt för att fokusera på ett spel å bli duktig på det :P utan du kör lite här å lite där ¨på dina spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.