Garone Skrivet 26 April 2008 Rapport Skrivet 26 April 2008 Jo, jag läste om en bug om den questen som fanns på PC versionen som fick spelet att krasha. Nu undrar jag, finns den buggen på Xbox360 versionen också? Citera
Fruktnystan Skrivet 26 April 2008 Rapport Skrivet 26 April 2008 Japp, men det går att undkomma buggen. Ibland händer den inte ens, det är olika för olika karaktärer. Att undkomma buggen: Innan du startar questet, stick och hämta Umbra-svärdet. Sen snackar du med prästen vid shrinet. Vänta sen lite så bör det komma upp en ruta där det står typ "jag har hämtat Umbra". Då pratar du med Clavicus och väljer mellan hjälmen eller svärdet. Det är hundfan som kan fucka upp det. Gör som jag skrev så klarar du dig. =) Citera
Garone Skrivet 26 April 2008 Författare Rapport Skrivet 26 April 2008 Phew, ville så gärna ha den där hjälmen. Har redan Umbra så jag behöver bara gå dit och completa questen. ^^ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.