MursCruento Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Ganska rätt, men dom hör ju ihop alla dom där tycker jag... ser licksom ingen skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Jag tycker "fjortis" ska ligga längst upp.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 "Hur länge har du den här stilen? – Det är nu, i högstadiet. Jag kommer inte att ha den här stilen när jag börjar gymnasiet. Det är en ungdomsstil. Det skulle se konstigt ut om man var mamma och hade jätteblont hår. " Sjukt kul! Så för att man går på gymnasiet så blir man mamma wtf? Tycker, som vanligt, att aftonh**an har dålig koll! Majoriteten av oss ungdomar idag, har en rätt så individuell stil skulle jag vilja säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Eller så orkar dom inte bry sig så dom bara tar på sig lite kläder ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Haha ja fjortisen tycker att hon blir gammal när hon börjar gymnasiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Nämen, den var publicerad 25:e Januari och inte 1:a April. Måste ha blivit något fel på datumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.