XD1 Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 hejsan. Jag gillar att spela MSCF och hur många poäng den som är rankad bäst. Så jag undrar vad eran gästa ranking är om ni spelar MSCF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twest Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Jag har ju varit 2:a eller 3:a bäst i Sverige på detta spel (det är sannt) men spelar inte längre. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Jag har ju varit 2:a eller 3:a bäst i Sverige på detta spel (det är sannt) men spelar inte längre. :3 Haha då kunde du ju fortsatt spela å vunnit en massa pengar istället ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Jag har ju varit 2:a eller 3:a bäst i Sverige på detta spel (det är sannt) men spelar inte längre. :3Har du? Coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrille33 Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Tja, jag har varit faktiskt varit bäst i världen, men det var ett tag sedan, då hade jag 2342 poäng. Jag har också varit striker of the day. Vad är din bästa rank? Om jag får din kod och du min kod så kan vi köra mot varan, om du vill? och då pratar jag med dig som skrev de första inlägget och det här med att köra mot varnadra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.