xSaaamii Skrivet 27 April 2008 Rapport Skrivet 27 April 2008 Vilken bana är bäst? Själv tycker jag " all ghilled upp " och " One shot one kill " :rolleyes: Citera
360Xbox Skrivet 6 Maj 2008 Rapport Skrivet 6 Maj 2008 Jag gillar uppdraget då man är i en helikopter och mejjar ner alla Citera
xSaaamii Skrivet 7 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 7 Maj 2008 Jag gillar uppdraget då man är i en helikopter och mejjar ner alla Du menar " Death from above " Va? :D Fast inget slår " One shot one kill " =) Citera
ArgSnickare Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Skrivet 8 Maj 2008 "All Ghillied Up", "One Shot, One Kill" och "War Pig" Citera
xSaaamii Skrivet 11 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 11 Maj 2008 "All Ghillied Up", "One Shot, One Kill" och "War Pig" " War pig " är den banan som man försvarar pansarvagnen på och som finns på multiplayer :D Citera
ArgSnickare Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Skrivet 11 Maj 2008 "All Ghillied Up", "One Shot, One Kill" och "War Pig" " War pig " är den banan som man försvarar pansarvagnen på och som finns på multiplayer :D ja det är den, men på multiplayer så är det mörkt på den. ;) Citera
xSaaamii Skrivet 11 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 11 Maj 2008 "All Ghillied Up", "One Shot, One Kill" och "War Pig" " War pig " är den banan som man försvarar pansarvagnen på och som finns på multiplayer :D ja det är den, men på multiplayer så är det mörkt på den. ;) Den heter väl The bog på multiplay? :D Citera
ArgSnickare Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Skrivet 11 Maj 2008 Ja, men nu får vi låta andra skriva lite också annars blir vi varnade för chatt i forumet :( Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.