0014 Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 den äter bara saker man kan köpa/hitta på nytt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Det var ju det jag menade! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 jaha...men varför skrev du det inte? den tar Nästan alltid en sköld... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Jo man kan ju köpa den? jag har sett att man kan köpa den som liten i goron city i deras affär. det krävs ju ganska mycket pengar dock och draghons sätt är mycket bättre framför allt billigare :) Man kan bara köpa den som stor och dessutom så kan man bara köpa den när man klarat och stoppa lillegoronen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Man kan väl köpa den innan? :huh: tror jag gjorde det.. (fast är inte säker) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg