duharsvamp Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Jag bara älskar sim 2 spel men ändo har jag inte så många det tucker inte jag om!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ Gillar ni också sim spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Japp! Vad gör jag annars här? Men super Mario äger också!!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
duharsvamp Skrivet 29 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Ja håller med!!!!!! Jag har New super mario bros och Mariokart!!!!!!!! Av dom tycker jag att New super mario bros är bäst. igentligen är Mariokart inte min uttan min storebrors som är tretton år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hur många Mario spel har du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fruesgkuas Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 (redigerat) skojjar du? jag gör allt för att få tag i spelen :P Redigerat 30 April 2008 av fruesgkuas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
duharsvamp Skrivet 1 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Mee too I LOVE SUPER MARIO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Gillar oxå the sims2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Vad går tråden ut på? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Ganska onödig tråd, ja jag gillar Sims men man tröttnar direkt efter att man spelat en gång sen kanske efter 1 månad så vill man spela igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
duharsvamp Skrivet 3 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Om jag ska vara ärlig tror/vet jag att jag är en sims 2 nörd. i går köpte jag ett nytt sims spel i Frankrike!!! Jag kan inte BARA SLUTA SPELA DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har ungefär 8 sims spel!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Tröttnar på The Sims efter typ 1 gången, likaså ArsenalGeek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Ja faktiskt, the sims 2 är ganska tråkigt när man inte har några expansionspaket men köp Jorden runt! Jag har bara det på landet så jag längtar efter varje gång jag är på landet så jag får spela jorden runt!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Onödig tråd, låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg