Bplay Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Jag var inne på cdon.com och kollade lite vad de hade för priser på spel och så hittade jag två spel till riktigt lågt pris. Call of Duty 3 - 139:- Rayman Raving Rabbids - 149:- Då undrar jag om det är två riktigt dåliga spel, eller om det faktiskt skulle vara värt att köpa dem bara för det låga priset. Någon som har spelat dem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Jo jag lirade igenom Call Of Duty 3 och kan säga att om du vill ha en shooter spel så är det värt pengarna klart. Inget multiplayer finns och inte online dock en rolig campanj men bra kontroller och en okej grafik (PS2 port) men om det hade kostat 600 hade jag bett dig att köpa nåt annat men för så lite är det klart värt pengarna. Sen kan du ju alltid köpa båda :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Jo jag lirade igenom Call Of Duty 3 och kan säga att om du vill ha en shooter spel så är det värt pengarna klart. Inget multiplayer finns och inte online dock en rolig campanj men bra kontroller och en okej grafik (PS2 port) men om det hade kostat 600 hade jag bett dig att köpa nåt annat men för så lite är det klart värt pengarna. Sen kan du ju alltid köpa båda :).Ja, call of duty 3 är verkligen värt pengarna men Rayman raving rabbids suger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 28 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Okej! Ja för det är inga spel jag skulle köpt annars, men när det är så billigt så undrar man ju om det är värt det ^^ Vad gör raymanspelet dåligt? jag hörde någonstans att multiplayern var kul.. men vet inte riktigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XD1 Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 call of duty 3 är värt pengarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 29 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 ingen som har någon kommentar på rayman? ^^ för det är också billigt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 ingen som har någon kommentar på rayman? ^^ för det är också billigt..Har aldrig lirat de och är glad att jag slapp faktist^^ Massa kaniner och flaxande Wii remotes, Nej det är racing och fps för mig . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XD1 Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Okej! Ja för det är inga spel jag skulle köpt annars, men när det är så billigt så undrar man ju om det är värt det ^^ Vad gör raymanspelet dåligt? jag hörde någonstans att multiplayern var kul.. men vet inte riktigt det spelar väll ingen roll vad dom kostar ? :huh: huvudsaken är väll att spelen är bra eller??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Okej! Ja för det är inga spel jag skulle köpt annars, men när det är så billigt så undrar man ju om det är värt det ^^ Vad gör raymanspelet dåligt? jag hörde någonstans att multiplayern var kul.. men vet inte riktigt det spelar väll ingen roll vad dom kostar ? :huh: huvudsaken är väll att spelen är bra eller??? Ehhh jo det spelar roll. Vi säger att du köper ett Red Steel. Du får ett shooter expreriens som håller i några timmar och du har en någorlunda godkänd rolig stund . Om du samtidigt endast betalade 129 spänn för pengarna så var det värt det . Dock om det är 600 kronor så känns det spelet på nåt sätt ännu dåligare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 29 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Ja och skulle isåfall tex rayman vara ett något sålunda bra spel då är det absolut vara lönt att köpa! man kan ju alltid köpa sen byta in i värsta fall ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Ja och skulle isåfall tex rayman vara ett något sålunda bra spel då är det absolut vara lönt att köpa! man kan ju alltid köpa sen byta in i värsta fall ^^Jo sant^^!! Men om du är ett fps f*n så ska du helt klart inhandla Medal of honor: Heroes 2 med 32 spelare online^^.-Då kan vi lira ihop ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 30 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Nja jag är inget sådant f*n direkt ^^ men när det är ett så billigt call of duty så är det ju alltid okej att spela! men skulle inte lägga ner mer på det vill säga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg