Hoppa till innehåll

Hon <3 Mig?


Rekommendera inlägg

  • Svar 61
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Om du har frågat och berättat för henne, och hon inte svarar på det, gillar hon dig självklart inte. Ta det lugnt, det kommer fler chanser, du är bara 13.

Inte för att jag är äldre eller visare men det kommer Flera chanser du har typ 50 år till på dig ;)

 

PS. om du nu desperat vill ha just den tjejen så kan du väl försöka förklara för henne och så till att hon ger dig ett uppriktigt svar så du slipper gå och grubbla på det mer :)

 

jag tror inte han vill vänta med att ha flickvän tills han är 63 år gammal :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Gäst JackBlack

ok gör så här Vänta tills hon Vill Bli ihop med dig :D Det funkade för mig det var så jag och min tjej som jag var kär i Blv ihop Nu har hon och jag varit ihop i typ 9 år xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok gör så här Vänta tills hon Vill Bli ihop med dig :D Det funkade för mig det var så jag och min tjej som jag var kär i Blv ihop Nu har hon och jag varit ihop i typ 9 år xD

och hur gammal är du?:S

 

Runt 8 år. Han pratar troligen om sin mamma.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok gör så här Vänta tills hon Vill Bli ihop med dig :D Det funkade för mig det var så jag och min tjej som jag var kär i Blv ihop Nu har hon och jag varit ihop i typ 9 år xD

och hur gammal är du?:S

 

Runt 8 år. Han pratar troligen om sin mamma.

 

precis som jag trodde
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...