Maenster Skrivet 30 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Samma sak hände idag hon hade huvudet i mitt knä och jag fick pilla med hennes hår ... Hon sa att hon tyckte det va mysigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Go on! Hon vill ha dig! Bara att fånga henne nu. Dock inte rent fysiskt : O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Det var ju ett tecken på att hon gillar dig Berätta för henne nu då! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 30 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Imorrn så fyller hon år , har tänkt säga det då som kanske en liten suprise :S Bra ide? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Låter som en utmärkt idé faktiskt <: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 30 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Personligen eller mail/Msn ? Är rätt blyg :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Personligen är bäst, men också svårast. Via mail funkar väl också om man nu inte skulle våga IRL. Men allra bäst blir det personligen <: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 30 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Har skickat nu efter en lång tid av grubblande över om jag skulle göra det .... Nu är jag rädd att hon svarar nej >.< Då känns det pinsamt att gå i skolan på måndag :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Köp något godis som hon gillar. Typ choklad. Men nu är det väl försent? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 1 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 fick precis reda på att hon åkt till glimminge O.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Ge henne en chipspåse när hon kommer hem ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 ge henne cola ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.