GZT Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Eller bjud henne på bio, tjejer brukar gilla sådant. Det finns väl gott om biografer i Malmö? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Jag vet inte vad du ska göra, men jag vet vad du inte skall göra Ta inte på henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 2 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 (redigerat) Bio är en Bra ide men problemet är att jag inte har pengar för tillfelet Varför skulle jag Ta på henne , det är ju bara perverst :huh: Redigerat 2 Maj 2008 av MolleMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Bio är en Bra ide men problemet är att jag inte har pengar gör tillfeletCash är ju no probs. Gå till random hus, knacka på och säg "Hej! Vi sparar ihop pengar till en klassresa och undrar om ni har några pantburkar vi kan få?". Då kommer du få tillräckligt pengar på mindre än 3 tim. Annars kan du panta egna burkar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 2 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Njaa ... Då är det bättre att fråga Morsan istället om hon kan sticka till med lite pengar. Annars FilmKväll ? Både billigare och Nästan lite roligare :) Vi två och hennes polare va nära på att vara hemma hos mig en gång på Filmkväll , Men jag flippa ur och sa att det blev för klydigt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Ta en bra film isf. Inget Indiana Jones eller Paris Hilton-skit. Ta något som är typ, roligt xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 2 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Först får hon svara på mitt mail .... Man kan ju inte ta något förgivet. Själv tror jag att hon svara Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Tror inte att hon kommer svara nej med tanke på det hon uppskattat med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 2 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 tror hon kommer hem i morrn Ska nog gå och lägga mig och förbereda mig för svaret :S Först gången Jag blivit så här riktigt kär inågon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Ta någon bra film om det blir något. Typ, Svampbob Fyraknt-filmen xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 3 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 (redigerat) Omg , Hon har inte komit hem Än ... Jag får spader >.< Redigerat 3 Maj 2008 av MolleMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Spander har jag aldrig fått, men spader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.