Maenster Skrivet 8 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 :huh: Hela Klassen kommer splitras i 7an så jag tror inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Ja men ni går väl ändå i samma skola i våran skola går killarna och tjejerna i olika klasser. :) Det suger verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Ja men ni går väl ändå i samma skola i våran skola går killarna och tjejerna i olika klasser. :) Det suger verkligen. WTF, hur kan ni tillåta det bara ? O.o Jag skulle seriöst gått och klagat hos rektorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 8 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Det kommer 5 olika 6or[Klass 6 då ] från andra skolor till vår skola så måste dom splitra alla tydligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Om du har frågat och berättat för henne, och hon inte svarar på det, gillar hon dig självklart inte. Ta det lugnt, det kommer fler chanser, du är bara 13. Inte för att jag är äldre eller visare men det kommer Flera chanser du har typ 50 år till på dig ;) PS. om du nu desperat vill ha just den tjejen så kan du väl försöka förklara för henne och så till att hon ger dig ett uppriktigt svar så du slipper gå och grubbla på det mer :) jag tror inte han vill vänta med att ha flickvän tills han är 63 år gammal :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 aa så va det med mig och en tjej på min skola det blev bättre när jag pratade med henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 gamer007 du är 10 år, vet du ens vad det innebär att vara kär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 ok gör så här Vänta tills hon Vill Bli ihop med dig :D Det funkade för mig det var så jag och min tjej som jag var kär i Blv ihop Nu har hon och jag varit ihop i typ 9 år xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 ok gör så här Vänta tills hon Vill Bli ihop med dig :D Det funkade för mig det var så jag och min tjej som jag var kär i Blv ihop Nu har hon och jag varit ihop i typ 9 år xDoch hur gammal är du?:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 ok gör så här Vänta tills hon Vill Bli ihop med dig :D Det funkade för mig det var så jag och min tjej som jag var kär i Blv ihop Nu har hon och jag varit ihop i typ 9 år xDoch hur gammal är du?:S Runt 8 år. Han pratar troligen om sin mamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 ok gör så här Vänta tills hon Vill Bli ihop med dig :D Det funkade för mig det var så jag och min tjej som jag var kär i Blv ihop Nu har hon och jag varit ihop i typ 9 år xD och hur gammal är du?:S Runt 8 år. Han pratar troligen om sin mamma. precis som jag trodde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Era Parrarell Puckon haha xD LOL :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.