mr_rock Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 (redigerat) Hej , jag har tänkt att ta körkort för lätt motorcykel när jag bli sexton. Jag har tittat vilka motorcyklar det finns att köpa.Det finns några som ser ut som crossar.Får man köra dom på Vanliga vägar? Redigerat 28 April 2008 av mr_rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozenmoon Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 TERO DOm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Man får cykla på vanliga vägar, så jag tippar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Man får cykla på vanliga vägar, så jag tippar på det.Lol?Om Crossen är enduro registrerad, har lysa fram och bak så får du köra med den på vägen ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_rock Skrivet 29 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Okej , tack för svaret :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Zundapp KS 125 från 1977 ,] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Skit i lagen, race vart du vill, och en lätt motorcykel drar ifrån snuten om dom kommer, kanske. Beror på vad för nån lätt mc du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 (redigerat) Jag har en Aprilia RS 125 - 00 som jag rejsar på bana med. Den går ruggigt bra faktiskt. Annars kan du ju alltid ta en Push Florida från 64 :rolleyes: Min går väldigt bra på småvägar med, stadigt chassi och går som ett skott :) Jag är den svart/röda, ska precis dra om en ánnan :D Redigerat 29 April 2008 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_rock Skrivet 30 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Jag hade tänkt en Kawasaki 125 cross modelen :D Men när man tittar på blocket så kör dom flesta cross race med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Jag hade tänkt en Kawasaki 125 cross modelen :D Men när man tittar på blocket så kör dom flesta cross race med dom. Duh, du kan inte ta en vanlig 125 cc cross och regga... Det är bättre att köpa en hyfsat billigt landsvägshoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.