Sidney Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Halli, Hallå! Vet nån vad Happiness Island kommer kosta till Xbox 360? Vet nån också när man kommer kunna ladda ner den ön? Spelet är såklart GTA IV jag snackar om. Skule va tacksam för svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Jasså.. Måste man köpa det också.. lol :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Vart har du hört att man måste köpa den. Löjligastejag hört. Liksom ta bort den är som att ta bort frihetsgudinnan från new york. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 jo visst är det larvigt. Vart har du hört något sådant? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 28 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Vet inte. HAde bara fått för mig det. F*n va soft om man inte måste köpa den. Jag som jämt har trott det. Vet inte. HAde bara fått för mig det. F*n va soft om man inte måste köpa den. Jag som jämt har trott det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 (redigerat) WTF? LOL! Inget personligt, men dude, braincheck? "Niko! You gotta help me, the cops are after me *pang* HEL... ERROR! YOU MUST BUY A MAP TO CONTINUE PLAYING BEEP!" Redigerat 29 April 2008 av Poison Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 29 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Kommer den ön finnas med från början eller kommer man behöva ledda ner den (gratis)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Klart som f*n att den finns med i BÖRJAN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg