Hoppa till innehåll

Gta Iv


jk78ki

Rekommendera inlägg

Kolla på youtube eller nåt, det är inte så många som har kört GTA IV än eftersom det kom ut idag.

Annars kan jag ju säga att det är jätte bra grafik, väldigt verkligt och förmodligen kul :D

Vet inte om det finns så mycket dåligt att säga om det :P

Jag har hört att om man ringer 911 (med mobilen man har) så kommer typ en ambulans och helar en eller så, fast inte från början.

Redigerat av ArsenalGeek
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kolla på youtube eller nåt, det är inte så många som har kört GTA IV än eftersom det kom ut idag.

Annars kan jag ju säga att det är jätte bra grafik, väldigt verkligt och förmodligen kul :D

Vet inte om det finns så mycket dåligt att säga om det :P

Jag har hört att om man ringer 911 (med mobilen man har) så kommer typ en ambulans och helar en eller så, fast inte från början.

Låter lite som saints row.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det här spelet är grymt. Även om du inte fastnat för andra GTA spel så kommer du verkligen fastna för det här.

 

Människorna känns verkliga och det verkligen känns som att man gör FEL om man kör på dom/skjuter dom.

 

det ärväldigt roligt att ringa polisen/brandkåren/ambulansen. Ringde brandkåren en gång och när dom kom så tog jag deras bil och åkte iväg och sprutade vatten på folk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kolla på youtube eller nåt, det är inte så många som har kört GTA IV än eftersom det kom ut idag.

Annars kan jag ju säga att det är jätte bra grafik, väldigt verkligt och förmodligen kul :D

Vet inte om det finns så mycket dåligt att säga om det :P

Jag har hört att om man ringer 911 (med mobilen man har) så kommer typ en ambulans och helar en eller så, fast inte från början.

Låter lite som saints row.

 

Tänk dig såhär. Saints row är ett lite mer oseriösare spel där man mest leker runt. GTA 4 är lite seriösa med bättre story och en mer verkligs tad. Det känns verklig som en riktig stad och invånarna beter sig nästa som på riktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det här spelet är grymt. Även om du inte fastnat för andra GTA spel så kommer du verkligen fastna för det här.

 

Människorna känns verkliga och det verkligen känns som att man gör FEL om man kör på dom/skjuter dom.

 

det ärväldigt roligt att ringa polisen/brandkåren/ambulansen. Ringde brandkåren en gång och när dom kom så tog jag deras bil och åkte iväg och sprutade vatten på folk.

 

Bra, då kanske folk inte går ut och dödar riktiga människor efter att dom spelat GTA, så kändes det för mig när jag spelade Assassins Creed, tyckte synd om dom jag dödade. Det är ett jätte bra spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...