Hoppa till innehåll

Villken Char Är Bäst?


Rekommendera inlägg

  • Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Warrior + Paladin är mycket mycket enklare än Druid + Warrior. En paladin går OOM på 3-4 Manaburns och är chanslös efter man pressat bubbla på han.

3-4 mana burns? Nja, det tror jag inte. Alla klasser går oom på circa 10-11

Warrior+druid är bra, men warrior+paladin är bättre mot rogue+healer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Warrior+Paladin bättre mot Rogue+Healer..? Aldrig, har aldrig någonsin förlorat mot den settupen även fast de har både s3 vapen och axlar. Räkna nu med att jag lägger pressure på deras warrior och aldrig låter han komma nära min healer, vilket tvingar paladinen att använda starkare heals medans min healer manaburnar honom. Sen är det bara att blinda Paladinen när han har runt 700 mana kvar och avsluta warriorn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Warrior+Paladin bättre mot Rogue+Healer..? Aldrig, har aldrig någonsin förlorat mot den settupen även fast de har både s3 vapen och axlar. Räkna nu med att jag lägger pressure på deras warrior och aldrig låter han komma nära min healer, vilket tvingar paladinen att använda starkare heals medans min healer manaburnar honom. Sen är det bara att blinda Paladinen när han har runt 700 mana kvar och avsluta warriorn.

Om warriorn inte är helt dum i huvet så går han på dig, och inte din healer. En slow+bleed på dig så bai

 

Och sen sa jag Rogue+healer, och inte rogue+priest, så i de flesta fall finns ingen mana burn

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om han går på mig så Evasion tankar jag och min healer healer troligen. De flesta Rogue + Healer team är Discipline Priest.

Ja, i 30 sekunder, allt han behöver göra är att lägga hamstring på din priest så blir det inga mana burns :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv hatar jag och möta äckliga setups som shadowpriest och affliction warlocks.

CC'ar man locken så fearar prällen en, ccar man prällen så fearar locken än.

 

Sen så har jag möt 5st mages en gång i 5on5, h*lvete vad irriterande det var.

Alla drog upp sin iceblock, men dumma är dem och gör det på samma ställe, så vår prälle dispella allt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han kan manaburna under stuns, Det han ska fokusera mest på är att stanna LoS. Man behöver inte rusha med mana burns bara han håller sin egen mana hög. Det handlar om kommunikation.

Nej, man kan inte mana burna under stuns, mana burn är ingen "healing spell" så att slå på priesten kommer göra att den blir lite interruptad, och nej.. så funkar det helt enkelt inte :/
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...