Hoppa till innehåll

Villken Char Är Bäst?


Rekommendera inlägg

  • Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Priesten LoS'ar bakom pillar och warriorn är hålld i crippling poison. Du utesluter en massa saker nu.

Och du gör inte det? Om priesten är bakom en pillar går han helt enkelt på dig, och väntar på att priesten ska komma I los för att kunna mana burn. Tänk lite hördu.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om nu prästen kommer i LoS igen när han manaburnar, så kommer ju warriorn vara cripplad och ha cirka 20 sekunder kvar på intercept CD'n. Hur tar han sig till prästen då?

 

Det står inte "skrivet" någonstans att vi är dömda att förlora mot Warrior teams, när vi vinner så är det sakerna ovan som har hänt. Det händer ju också att man förlorar, men jag förlorar mycket mindre mot P + W än W + D.

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kör paladin (retri I PvP) och har snart full vengeful (1 del kvar), men jag brukar critta up mot 3k på plate d.v.s. Warriors med full vengeful, min högsta critt är en trippelburst på 3.5k styck d.v.s. 10.5k på en crusaderstrike...

jag brukar äga nästan alla jag möter.

Så som ni har sagt, "Bara man kan spela sin klass bra så tar man dom flesta".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som jag alltid säger, skill indikerar inte skadan man orsakar. Det gör ens gear.

skulle du sätta mig att spela en retri-pala med s3 hade jag gjort betydligt mindre skada än en person van att spela denne. så att, så säger jag aldrig. mer en blandning då.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...