Hoppa till innehåll

Villken Char Är Bäst?


Rekommendera inlägg

Nu pratar jag inte om ability-rotationen, utan själva abilitien, T ex Crusader Strike.

man måste veta vad man gör när man spelar en klass, t.e.x. min retripaladin ifall jag lägger på judgement of the crusader sedan crittar jag tre vita slag och lägger på judgement of command och aktiverar Avenging Wrath + Bloodlust Brooch (AP-Trinket) och slår en crusaderstrike får man alltid trippelburst.

 

L2P :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Men ffs, det är inte det jag menade. Du sa att du crittade 3k Crusader Strike för du var skillad. Vad jag menade är att det är ditt gear som bestämmet hur högt du slår med Crusader Strike, inte din skill... o_O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men ffs, det är inte det jag menade. Du sa att du crittade 3k Crusader Strike för du var skillad. Vad jag menade är att det är ditt gear som bestämmet hur högt du slår med Crusader Strike, inte din skill... o_O

är du trög?, det är vilka judgements jag använder + mer som bestämmer det. Redigerat av Quinto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu pratar jag inte om ability-rotationen, utan själva abilitien, T ex Crusader Strike.

man måste veta vad man gör när man spelar en klass, t.e.x. min retripaladin ifall jag lägger på judgement of the crusader sedan crittar jag tre vita slag och lägger på judgement of command och aktiverar Avenging Wrath + Bloodlust Brooch (AP-Trinket) och slår en crusaderstrike får man alltid trippelburst.

 

L2P :o

 

Men sluta vara en j*vla retard, bara för att man är skillad betyder det inte att ens crits blir "automatiskt" bättre, ja, du vet hur det ska göras, men din damage behöver inte bli bättre för det
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men jag brukar critta up mot 3k på plate

 

Vart står det att du använder AW eller seals?

 

"Bara man kan spela sin klass bra så tar man dom flesta".

 

Och sen när blev det skillad att critta? Det låter också som du crittar 3,5k med auto-attacks vilket bara finns i dina våta drömmar.

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men jag brukar critta up mot 3k på plate

 

Vart står det att du använder AW eller seals?

 

"Bara man kan spela sin klass bra så tar man dom flesta".

 

Och sen när blev det skillad att critta? Det låter också som du crittar 3,5k med auto-attacks vilket bara finns i dina våta drömmar.

 

så skriver du bara för att du är avundssjuk på mina crittar som du inte kan göra själv

 

Fjortisj*vlar -_-'

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Bara man kan spela sin klass bra så tar man dom flesta".

 

Och sen när blev det skillad att critta? Det låter också som du crittar 3,5k med auto-attacks vilket bara finns i dina våta drömmar.

 

så skriver du bara för att du är avundssjuk på mina crittar som du inte kan göra själv

 

Fjortisj*vlar -_-'

 

Har du ens något bevis? Tbh pratar du skit :p och du beter dig som en som köpt sitt acc Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Bara man kan spela sin klass bra så tar man dom flesta".

 

Och sen när blev det skillad att critta? Det låter också som du crittar 3,5k med auto-attacks vilket bara finns i dina våta drömmar.

så skriver du bara för att du är avundssjuk på mina crittar som du inte kan göra själv

 

Fjortisj*vlar -_-'

 

Har du ens något bevis? Tbh pratar du skit :P och du beter dig som en som köpt sitt acc

 

öhh jag kan fixa bevis, och nej jag har inte köpt mitt acc.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du nu crittar 3k på Vengeful Plate och hade 10k burst så borde du ju inte ha förlorat en endaste arena match, och då skulle varenda Paladin rolla ret. Tänk efter lite.

Du är ful, man crittar inte 10 k varje gång på en burst, det är mitt crittrecord
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

min högsta critt är en trippelburst på 3.5k styck d.v.s. 10.5k på en crusaderstrike...

'Din Högsta Crit'.. Crits brukar ju inte variera mer än 2-300? Då crittar du ju iaf 3k+ på varje vitt slag?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...