Hoppa till innehåll

Villken Char Är Bäst?


Rekommendera inlägg

  • Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag crittar 2k med AW + ferocity på low lvlade chars med min retadin. Har s1 sword + quest gear. På vanliga mobs i min lvl critar jag 1,5k på crusader strike

Ja, jag tvivlar STARKT på att han kan critta dubbelt så mycket på players med 300 resillience och 10k armor

 

GG :p

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

min högsta critt är en trippelburst på 3.5k styck d.v.s. 10.5k på en crusaderstrike...

'Din Högsta Crit'.. Crits brukar ju inte variera mer än 2-300? Då crittar du ju iaf 3k+ på varje vitt slag?

 

Det låter på dig som du aldrig har spelat WoW crits kan veriera över 1k spada n00b

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Full Vengeful Warrior? Du menar väll 450 resilience nu?

Naeej, jag är 4 venge/1 merci och har 359 resi med alla vindi/veteran delar.. 400+ är onödigt som dps, kan vara bra män inte värt att spendera sockets på resi

 

Och jo, crits can variera rätt stort, crittade 3.4k hemo på en mage i AV.. men 3k på plate är bullshit

Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jodå, men du är ju Rogue. Känner många Rogues som har både shoulders och wep men bara ~300 Resilience. Warriors är ju "tvingade" att spela med healers och har inga defensiva CD's som vi. Crits brukar inte variera så väldigt stort. Mina normala hemo crits på targets över 35% och ~300 resilience ligger runt 1,3k till 1,5k så det är ju bara 200 i variationen.

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mîhker

OffTopic: Ni skulle ju också kunna göra en tråd om vem som vet mest om wow iställe för att spamma ner 4 sidar av en tråd med frågan: Vilken char är bäst?

 

OnTopic: För lvling så ska du ta druid eller eller shaman lätt =D då kan du kasta spells, melee combat och heala ;)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OffTopic: Ni skulle ju också kunna göra en tråd om vem som vet mest om wow iställe för att spamma ner 4 sidar av en tråd med frågan: Vilken char är bäst?

 

OnTopic: För lvling så ska du ta druid eller eller shaman lätt =D då kan du kasta spells, melee combat och heala ;)

Själv tycker jag protection paladin är utmärkta för lvling, solo'ar 5-10 mobs med ungefär din level lätt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Demonology warlock är en av de enklaste klasserna att levla med, om inte den enklaste. Man får aldrig slut på mana eller liv och man kan avsluta en fight med lika mycket mana och liv som när man började.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv tycker jag hunter är lättast och slappast att levla med. Liksom du attackerar en mob med petet och sen kastar du en dot och så autoshot så kan du surfa på internet samtidigt. Hunter är även roligt i pvp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...