Jolt Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 visst,försök att utrota varje liten mygga.Lycka till!jag skulle nog f*n ta självmord efter nån dag(om jag överlever). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 (redigerat) visst,försök att utrota varje liten mygga.Lycka till!jag skulle nog f*n ta självmord efter nån dag(om jag överlever). Man kan väl använda lite moderna saker? Typ en maskin som skickar ut strålar och dödar alla blodsugande insekter? Kolla det står 13:37 där uppe :D Redigerat 2 Maj 2008 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 dead rising, där kan man lära sig va man ska göra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Skulle sådant utbryta i Sverige skulle Sverige sättas i karantän och militären bomba med napalm och i värsta fall atombomber. Tror inte svenska myggor och andra blodsugande insekter flyger runt jorden, och de skulle ändra utrotas om en eller flera atombomber sprängs. Danmark är det enda landet vi behöver oroa oss för, fast nej, vi låter danskj*vlarna dö :evil: Att flyga till Norge och Finland fungerar varken över vatten eller land, land är det kalt, vatten så skulle de inte palla och ba fuck it och landa på nån ö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Skulle sådant utbryta i Sverige skulle Sverige sättas i karantän och militären bomba med napalm och i värsta fall atombomber. Tror inte svenska myggor och andra blodsugande insekter flyger runt jorden, och de skulle ändra utrotas om en eller flera atombomber sprängs. Danmark är det enda landet vi behöver oroa oss för, fast nej, vi låter danskj*vlarna dö :evil: Att flyga till Norge och Finland fungerar varken över vatten eller land, land är det kalt, vatten så skulle de inte palla och ba fuck it och landa på nån ö. Sverige har varken atombomber eller napalm. Dem skulle "diskutera" vad man skulle göra åt problemet, prövat med att skicka in små militärgrupper för att hålla zombiehotet nere. Efter några månader, då smittan drabbat andra länder, så kommer någon stormakt såsom USA gripa in, eller mest troligt Ryssland i rädsla av att själva bli smittade, och bomba hela Norden. Och det är ju trots allt Sverige vi snackar om. Halvårs tänkande och små militära slag som misslyckas... Om det var t.ex. Ryssland, så "Bombs Away!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 (redigerat) Skulle sådant utbryta i Sverige skulle Sverige sättas i karantän och militären bomba med napalm och i värsta fall atombomber. Tror inte svenska myggor och andra blodsugande insekter flyger runt jorden, och de skulle ändra utrotas om en eller flera atombomber sprängs. Danmark är det enda landet vi behöver oroa oss för, fast nej, vi låter danskj*vlarna dö :evil: Att flyga till Norge och Finland fungerar varken över vatten eller land, land är det kalt, vatten så skulle de inte palla och ba fuck it och landa på nån ö. Sverige har varken atombomber eller napalm. Dem skulle "diskutera" vad man skulle göra åt problemet, prövat med att skicka in små militärgrupper för att hålla zombiehotet nere. Efter några månader, då smittan drabbat andra länder, så kommer någon stormakt såsom USA gripa in, eller mest troligt Ryssland i rädsla av att själva bli smittade, och bomba hela Norden. Och det är ju trots allt Sverige vi snackar om. Halvårs tänkande och små militära slag som misslyckas... Om det var t.ex. Ryssland, så "Bombs Away!" Våran alertnivå är inte så låg. Förövrigt vet jag att sverige varken har kärnvapen eller napalm, men med ett samarbete med en supermakt så lär dem inom en vecka eller en månad efter dessa ostragegiska slag bomba landet åt h*lvete. Redigerat 3 Maj 2008 av Poison Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Smart, att tro att regeringen skulle bomba sitt eget land... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Om en zombieattak utbröt skulle jag nog fly Och försökt stoppa det om det inte gick och jag visste att jag inte har så långt kvar och leva skulle jag tagit mitt liv... Vi får hoppas att det alldrig händer ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 (redigerat) Smart, att tro att regeringen skulle bomba sitt eget land...Klart som f*n att det skulle hända.Sverige är med i FN, och i FN finns striktlinjer som följs. Jag är rätt så säker på att det inte finns något "OM ZOMBIES ATTACEKRAR" kapitel, men efter nån dag lär de skicka ner enheter och tillslut bomba med napalm och skulle det blir för allvarligt, med kärnvapen. Redigerat 3 Maj 2008 av Poison Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.