Jonpan Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 :visslar:Kan mariokart bli bättre, ja det är klart det kan bli bättre men på vilket sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 ..... Jag tycker inte Mario kart kunde blivit bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 ..... Jag tycker inte Mario kart kunde blivit bättreMer banor/cuper skulle aldrig vara fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Ja mer banor och cuper. Och fler karaktärer:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 att man ska kunna köra battlemode ensam, å inte ha med en massa botar. mycket roligare att vara tex 4 pers och alla tjänar sina egna poäng.. som n64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Ja mer banor och cuper. Och fler karaktärer:)Tycker mängden karaktärer är perfekt. >:3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Ja mer banor och cuper. Och fler karaktärer:)Tycker mängden karaktärer är perfekt. >:3 jag håller med! tror jag ^^. fast fler banor hade varit superkul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Ja mer banor och cuper. Och fler karaktärer:)Tycker mängden karaktärer är perfekt. >:3 jag håller med! tror jag ^^. fast fler banor hade varit superkul Finns ju bara 8 cuper nu, skulle det ligga runt 15-20 skulle det varit perfekt. Off-Topic: Ska vi ta en match, Bplay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Ja det kan vi nog! Om du ser detta så ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Nja lite fler karaktärer kunde dom haft kanske 3 fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Ja det kan vi nog! Om du ser detta så ikväll?Nja, får försöke när båda är Online, skriv i min GB när du är Online så blir kör vi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 absolut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.