Duali Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Jag har inte Mario Kart Wii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SockerDricka Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Jag tycker att Mario Kart Wii kunde blivit lite lite lite bättre!(Typ, 10 kupper och 30 karraktärer skulle inte skada ju :cool: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Jag tycker att Mario Kart Wii kunde blivit lite lite lite bättre!(Typ, 10 kupper och 30 karraktärer skulle inte skada ju :cool: )Tycker jag oxå, det är för lite cuper <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Jag tycker att 8 kupper räcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 7 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2008 Jag tycker att 75% av banorna på spelet skulle vara nya,asså att dom inte skulle haft så många gamla banor och göra nya istället,och fler karaktärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Jag tycker att 75% av banorna på spelet skulle vara nya,asså att dom inte skulle haft så många gamla banor och göra nya istället,och fler karaktärer.Håller innte me. Vissa av dom gamla banorna från MKDS och MKDD saknas enligt mig, typ Waluigi Pinball, Wario Colosseum, Dino Jungle, Yoshi Circuit. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Jag tycker att 75% av banorna på spelet skulle vara nya,asså att dom inte skulle haft så många gamla banor och göra nya istället,och fler karaktärer.50% av alla Banor är Gamla Favoriter varför byta ut dom ?Det är jätte Roligt de gamla banorna ! Tycker det är Tillräckligt mycket cuper och banor ..... Om det hade varit fler så skulle det typ vara skit många cuper och det är ju inte roligt >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Fler banor. Blir oftast långtråkigt om man börjar på 50cc sedan går upp till 100cc och måste köra alla igen. Men spelet är så roligt så att dte knappt blir långtråkigt. (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Fler banor. Blir oftast långtråkigt om man börjar på 50cc sedan går upp till 100cc och måste köra alla igen. Men spelet är så roligt så att dte knappt blir långtråkigt. (; Jo det kan nog bli långtråkigt om man bara har 1 kontroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Fler banor. Blir oftast långtråkigt om man börjar på 50cc sedan går upp till 100cc och måste köra alla igen. Men spelet är så roligt så att dte knappt blir långtråkigt. (; Jo det kan nog bli långtråkigt om man bara har 1 kontroll Vf inte bara köra Online om du känner dig ensam ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 asså jag mena att man skulle ha kvar alla gamla banor som är med på spelet men göra fler nya också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2008 asså jag mena att man skulle ha kvar alla gamla banor som är med på spelet men göra fler nya ocksåDer har ju ändrat de gamla banorna en del också, t.ex Luigi's Circuit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.