ThaNooB Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Hej, jag fick GTA IV idag och hittade en skitsnygg bil. Men nu är det så att jag inte vet var man sparar bilar. Vet någon var man spara bilar på första ön? Tacksam för svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Southparkfan Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Jag tror inte man kan spara bilar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 1 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Fick reda på en annan sida att man sparar bilarna utanför dina lägenheter i en gul ruta på vägen. Sen går du in i lägenheten och sparar, och då är bilen kvar. Jag visste inte det, trodde att man skulle spara i ett garage... En moderator kan låsa tråden nu, för nu vet jag hur man gör. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Visste inte detta heller, men tack för infon. PS. Hummer är skönaste bilen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 lol! spelat till 50% och har inte vetat det. tack så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 1 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Haha, det var så lite så... ^_^ Btw, har haft spelet i lite mindre än två dagar nu, har bara klarat till ungefär 22 procent. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crille93 Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 utan för dit hur finns de en gul ring ställ den där och stäng av den sen spara så kommer den finnas där :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2012 Onödig bump, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg