xSaaamii Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 När man spelar Oblivion IV Kan man bara se gubbens händer när man slåss kan man inte så hela gubben som i typ gta? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban88 Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 (redigerat) När man spelar Oblivion IV Kan man bara se gubbens händer när man slåss kan man inte så hela gubben som i typ gta? :D Jo det kan man om man trycker in den joysticken som du kollar runt med :D Redigerat 30 April 2008 av sebban88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Eller så kan man lira i tredje persons läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 1 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Okej tack ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ludvig Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Båda och man tryker ner högra spaken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Okej men stannar man i 3:e Persons läge eller måste m an hålla inne den hela tiden`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Den stannar, men jag tycker det är bättre i första person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Okej jag köpte det igår tror att jag skall köra i 3:e Person, Men har man sikte då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Nej, det är därför det är bättre i första person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Okej, Men siktar man inte automatiskt på fienden? PS: Jag köpte GOTY versionen igår vilken ras är bäst att vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Nej, man siktar inte automatiskt. Och ras är en smaksak. Ta den som passar dig och den klass du kommer välja bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Okej tack ! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.