Wendos Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 För er som är smarta nog att ha en Freeloader och ett Amerikanskt SSBB, skriv era Friend Codes här! Vill helst inte ha några inlägg som "Va?, hur kan ni ha fått det!?"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Jag tar i akt och inte inhandlar ett amerikansk. Är vanare vid att det ska stå europerisk text på baksidan och inte amerikansk:P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 den 27 Juni DÅ SKA JAG BANNE MIG SKRIVA IN DEN HÄR! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 1 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Jag tar i akt och inte inhandlar ett amerikansk. Är vanare vid att det ska stå europerisk text på baksidan och inte amerikansk:P.Orka bry sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
housemaster Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 har redan förbeställt det och jag tänker inte betala för två SSBB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Bara undrar. Äre samma stil med freind code i MKWii som det är i SSBB att om jag addar nåns FC måste han adda min ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 1 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Bara undrar. Äre samma stil med freind code i MKWii som det är i SSBB att om jag addar nåns FC måste han adda min ?Japp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.