Wendos Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Är Nintendo DS regionslåst? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Nej det är den inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 1 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Nej det är den inteSå jag kan importera spel från USA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Ja, det kan du. Alla portabla konsoller är regionsfria (oavsett företag). Men köpte du DS-spel från Usa via typ Ebay, akta dig för piratkopior bara (finns lass av dem). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 4 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Ja, det kan du. Alla portabla konsoller är regionsfria (oavsett företag). Men köpte du DS-spel från Usa via typ Ebay, akta dig för piratkopior bara (finns lass av dem). Nej, min pappa ska åka till USA i Juni, och då tänkte jag passa på att han köper lite roliga/billiga spel till mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg