duharsvamp Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Hur mycket gillar ni era datorer om man får setta melan: 0-100% ? Om jag ska setta hur mycket jag gillar datorerna måste jag ge 90% Och 10% går till mina kompisar!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Jag har ingen dator, jag skriver med ren tankekraft. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Herregud, så du gillar din dator mer än dina kompisar? j*vlar vilket liv -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 126 % till datorer och 163% till kompisar. gud vilken onödig tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Hur mycket gillar ni era datorer om man får setta melan: 0-100% ? Om jag ska setta hur mycket jag gillar datorerna måste jag ge 90% Och 10% går till mina kompisar!!!!! Så illa som du stavar har du ingen framtid på internet heller. GTFO MY INTERNET YOU NUBCAEK!11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Hur mycket gillar ni era datorer om man får setta melan: 0-100% ? Om jag ska setta hur mycket jag gillar datorerna måste jag ge 90% Och 10% går till mina kompisar!!!!! Så illa som du stavar har du ingen framtid på internet heller. GTFO MY INTERNET YOU NUBCAEK!11 nu ska vi inte vara såna poison, btw min dator luktar gasolgrill är det bra`? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Hur mycket gillar ni era datorer om man får setta melan: 0-100% ? Om jag ska setta hur mycket jag gillar datorerna måste jag ge 90% Och 10% går till mina kompisar!!!!! Så illa som du stavar har du ingen framtid på internet heller. GTFO MY INTERNET YOU NUBCAEK!11 nu ska vi inte vara såna poison, btw min dator luktar gasolgrill är det bra`? :cool: JAG SKICKAR ÖVER KORVEN SÅ VI KAN GRILLA! För att slippa varning: JAG GILAR DATA JETE MYKET !!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 (redigerat) Hur mycket gillar ni era datorer om man får setta melan: 0-100% ? Om jag ska setta hur mycket jag gillar datorerna måste jag ge 90% Och 10% går till mina kompisar!!!!! Så illa som du stavar har du ingen framtid på internet heller. GTFO MY INTERNET YOU NUBCAEK!11 nu ska vi inte vara såna poison, btw min dator luktar gasolgrill är det bra`? :cool: JAG SKICKAR ÖVER KORVEN SÅ VI KAN GRILLA! För att slippa varning: JAG GILAR DATA JETE MYKET !!!!!!!! ja gör det ffs är hungrig För att slippa varning:JAk ELSKAR DaToR Redigerat 1 Maj 2008 av Keylogger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 asso, att ni inte bjoder mik po en kårvfesst!!11!1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 asso, att ni inte bjoder mik po en kårvfesst!!11!1Det bidde inte korv utan lax grillad i aluminiumfolie med citron och dill och till det fick jag bulgurröra med massa gott i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Ha ni shoritso lr??? Ja ba elskar kov, de e typ assgot. Nä, men jag hatar min dator, man kan sitta hur länge som helst, även om man inte har nåt att göra, och man blir fet och besatt, och fyrkantiga ögon får man med. Jag är som Gollum, fast "My precioussss" är min dator, jag hatar den mest av allt, men även så måste jag ha den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 Onödig tråd, låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg