Hitman-Kodnamn47 Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Hej, är Star Wars The Knight of The Old Republic värkligen kul och Roligt??? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Jajamensan, jätte kul. Det är ett av de bästa Rollspelen som finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 jag har itte spelet så jag undrar vad det går ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Komet Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 visst är det det kul men för lätt varvat det 3 gånger med alla tre olika gubbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 e det som ett vanligt star wars spel ele? att gå runt me en gubbe och slå ner robotar ele? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 (redigerat) Ja det är jätte kul! Älskar det! Zorro läs lite recensioner på tex www.fragzone.nu Redigerat 20 Mars 2004 av j0hn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 och gör det nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Ja, du ska välja ett team som följer med dig på din resa och du sak klara av Droider och Sith Soldater och sånt. Man kan köra mini spel och så kan man också Resa med sitt eget RymdSkepp som heter Ebon Hawk. Du kan också övermana torn och tävla med Swoop-Bikes mm. Det var allt jag kunde av Star Wars Knight of The Old Republic! Det verkar kul, kan man bygga sin egna laser svärd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 (redigerat) Får jag bara fråga en sak, det är en sak jag inte fattar, vad menar dom med att man kan övermanna torn?! Bygga och bygga ljussablarna, hmm skulle jag inte säga men du får välja färg på dom och lite olika färdigheter.. Redigerat 21 Mars 2004 av j0hn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Star Wars KoTOR är ett ganska bra spel för de som gillar RPG strategi alltså välja attack som i alla final fantasy förutom FF:CC KoTOR ä ganska kul ibland men Jedi Academi är roligare för där slås man och rör sig och håller på själv i striderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 verkar häftigt det ska jag osså kanske köpa! det finns så mycket jag skulle vilja köpa typ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Det är någon sak jag inte fattar, när jag åker till Taris så kan jag inte komma in i tornet! :blink: Hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.