j0hn Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Vilket torn? :huh: Kommer inte ihåg något torn från den banan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 De där tornen som man krockar mot! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 (redigerat) Kan du försöka att förklara tydligare? Jag förstår inte vad du menar. Redigerat 21 Mars 2004 av j0hn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 John, kan jag lägga till dig på min msn, isåfall vad heter den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 John, kan du hjälpa mig att klara av Taris banan? <_< <_< <_< <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Ja kanske, om du säger vad du vill ha hjälp med så visst. Jag kan inte sitta här och förklara hur man ska klara hela banan, det skulle ta lång tid, så om du säger vad du behöver hjälp med så svarar jag och förklarar så gott jag kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Jag vet inte hur jag kan döda allihopa de onda där jag dör hela tiden! Hur gör jag, kan du ge mig fusk koden till Odödlighet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 (redigerat) Du måste förklara tydligare, är det precis i början eller hur länge har du spelat? Var är du för någonstans på banan? Har du spelet ens? På denna sidan hittar du fusk och hur man aktiverar dom http://www.fragzone.se/cheats/read.php?typ...db=cheat&lid=0# Redigerat 21 Mars 2004 av j0hn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Jag har precis börjat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Du dör i början? Där det är så barnsligt lätt, så det vore omöjligt att dö? Där kan jag inte hjälpa dig mer än att säga att du kanske ska sänka svårighetsgraden något, kanske testa något av fusken.. (Tips. i sånnafall bara heal eller något annat liknande.. för tro mig Kotor är inget spel som man får fuska sönder! Då kan du lika gärna slänga det..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 SKa jag slänga Mitt KoTOR det kan du dröma på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Hurrö, John, jag vill inte bråka. :( :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.